22.04
|
|
Астана
(KZ) —
Караганда
(KZ) |
халқтық қолданыс тауарлары
|
8 Т
|
86 м³ |
|
~ 262 км, Жабылған, пломба
|
80 000 тнг
|
|
|
20.04
|
|
Кокшетау
(KZ) —
Алматы
(KZ) |
авто көлік
|
2 Т
|
10 м³ |
|
~ 1 569 км, кез келген, қосымша жүк тиеу
|
|
|
|
20.04—21.04
|
|
Талдыкорган
(KZ) —
Жоламан
(KZ) |
палеттердегі газ блогы
|
15 Т
|
15 м³ |
|
~ 135 км, борттық
|
60 000 тнг
|
|
|
|
20.04
|
|
Оскемен
(KZ) —
Большенарымское
(KZ) |
металл
|
10 Т
|
30 м³ |
|
~ 200 км, ашық
|
100 000 тнг
|
|
|
20.04
|
|
Орал
(KZ) —
Атырау
(KZ) |
қораптағы жұмыртқалар
|
20 Т
|
86 м³ |
|
~ 513 км, изотермиялық, без догруза (отдельное авто)
|
|
|
|
20.04
|
|
Орал
(KZ) —
Атырау
(KZ) |
қораптағы жұмыртқалар
|
20 Т
|
86 м³ |
|
~ 513 км, тент, без догруза (отдельное авто)
|
|
|
|
23.04
|
|
Алматы
(KZ) —
Тараз
(KZ) |
Көліктер
|
4 Т
|
1 м³ |
|
~ 515 км, көлік тасығыш
|
|
|
|
22.04
|
|
Караганда
(KZ) —
Актобе
(KZ) |
азық түлік
|
8,7 Т
|
35 м³ |
|
~ 1 732 км қосымша жүк тиеу
|
|
|
|
20.04
|
|
Астана
(KZ) —
Калбатау
(KZ) |
жол ролик
|
42 Т
|
|
|
~ 969 км, трал, без догруза (отдельное авто)
|
|
|
|
20.04
|
|
Астана
(KZ) —
Щучинск
(KZ) |
жиһаз
|
0,15 Т
|
1,5 м³ |
|
~ 239 км, Жабылған
|
|
|
|
20.04
|
|
Алматы
(KZ) —
Атырау
(KZ) |
орамадағы үлдір
|
1,7 Т
|
|
|
~ 3 055 км, Жабылған
|
|
|
|
20.04
|
|
Жанакорган
(KZ) —
Кызылорда
(KZ) |
құрылыстық материалдар
|
32 Т
|
|
|
~ 188 км, тент, Әк 32 тонна
|
|
|
|
20.04
|
|
Павлодар
(KZ) —
Астана
(KZ) |
көшеттер
|
17 Т
|
86 м³ |
|
~ 464 км, ашық, без догруза (отдельное авто)
|
190 000 тнг
|
|
|
20.04
|
|
Орал
(KZ) —
Актобе
(KZ) |
мұздатылған көкөністер
|
6 Т
|
|
|
~ 475 км
|
|
|
|
22.04
|
|
Кордай
(KZ) —
Шымкент
(KZ) |
жиһаз
|
20 Т
|
86 м³ |
|
~ 503 км, Жабылған
|
|
|
|
20.04
|
|
Алматы
(KZ) —
Астана
(KZ) |
азық түлік
|
18 Т
|
86 м³ |
|
~ 1 260 км, тент
|
|
|
|
20.04
|
|
Қостанай
(KZ) —
Алматы
(KZ) |
кабель барабандары
|
2,6 Т
|
|
|
~ 1 974 км, тент
|
|
|
|
20.04
|
|
Қостанай
(KZ) —
Кызылорда
(KZ) |
металл
|
7 Т
|
|
|
~ 1 229 км, тент
|
|
|
|
20.04
|
|
Рудный
(KZ) —
Астана
(KZ) |
металл
|
20 Т
|
|
|
~ 750 км, тент
|
|
|
|